Tuesday 28 April 2015

Model poster membaca mama


Poster membaca Bacalah Anakku memang antara produk yang laris saya jual. Dengan saiznya yang besar, memang dapat menarik minat anak2 membaca. Poster ni memang mengikut silibus Buku Bacalah Anakku. 

Saya tampal poster ni kat tempat yang selalu Rayyan lalu dan tengok. Tapi sebenarnya rumah saya yang kecik haha terpaksa la tampal kat dapur ye. Tapi bagus jugak sebab dalam 1 hari tak tau lah berapa kali sehari dia ke dapur kan. 

Rayyan happy sebab dah berjaya membaca poster ke 10 . Poster ke 10 ni mengikut buku 6 Bacalah Anakku. Tinggal 1 je lagi poster yang lom lepas. Nak tampal kat mana ntah nanti

Adik dia pun sibuk nak jadi model jugak

Kalo nak tahu detail pasal poster ni bolehla jenguk2 link ni ye 

Comfirm anak suka tau kalo dapat poster besar ni. Memang lagi rajin la dia duk menghadap benda ni. Anak saya yang kecik pun minat poster ni especially poster ke 6 tu sebab ada gambar kuda.







Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - Puan Farida 
Call/Sms/whatsapp  019.9425608 





No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015