Wednesday 29 April 2015

Poster Membaca..mission completed !



Alhamdulillah, mama happy sangat malamni sebab anak syurga mama yang sorang ni dah berjaya abis membaca kesemua 11 poster ni. Lama jugak sebenarnya dia nak abiskan 11 poster ni. Seingat saya, poster pertama saya tampal bulan 11, sekarang bulan 4..erm 5 bulan jgk la dia boleh membaca 11 poster ni. Takpela, biar lambat asal selamat kan.

Lately dia makin rajin membaca. Sebab dia ada push factor yang baru hehe. Mama janji kalo dia abiskan buku 6 mama nak bagi robocar Helly. So dia dah dapat reward nya. Malam ni dia start membaca buku 7. Abis buku 7 nanti mama akan bagi robocar Poli, kalo abis buku 8 mama akan bagi robocar Roy plak.









Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - Puan Farida 
Call/Sms/whatsapp  019.9425608 



No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015