Sunday 26 April 2015

Rayyan's Corner


Petang ni santai2 sempat berblogging. Nak share Rayyan's Corner special mama buat untuk Rayyan. Yang paling best bila dia tengok je dia terus cakap 'Terima Kasih Mama'. Tu tandanya dia dah tahu menghargai sesuatu. Alhamdulillah sampai ke hari ni belum bersepah lagi. Kita tengokla pas ni camna. Tapi yang pasti setiap hari adik dia akan kutip beberapa buku yang dia suka dan sepahkan kat luar. 


Sebelum ni buku dia bersepah-sepah kat mana-mana, memang tak tersusun. Bila dah susun camni baru nampak buku kategori mana yang dia ada banyak. 
Yang bawah sekali tu ada Smart Pen Upin&Ipin, flash card dalam tipuware, abacus comel dan set Grolier. Tingkat tengah plah belah kiri tu sume buku cerita dan Junior dictionary. Belah kanan plak exercise book & activities book (math, english, bm, science). Yang atas sekali plak belah kanan tu buku untuk adik dia termasuk mini siri ensiklopedia dan flash card. Belah kanan tu plak iqra, set bacalah anakku & ReadEasy Rayyan. Waaahh panjang lebar plak bercerita haha..



Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - Puan Farida 
Call/Sms/whatsapp  019.9425608 





No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015