Tuesday 28 April 2015

Jom kenal nombor sayang




Ada ibu-ibu yang merungut anak masih belum kenal nombor. Sama la dulu pun saya risau bila anak selalu tertukar nombor. Especially nombor 5-10. Macam-macamla aktiviti yang mama nak kena buat nak bagi dia biasa dengan nombor.


Ni salah satu aktiviti yang saya buat untuk Rayyan supaya kenal nombor. Saya print banyak2 nombor dan gunting. Pastu suruh dia tampal mengikut bahagian nombor yang ditetapkan. Bila dah siap mama bagi reward STAR kat dia..yeayy...

Aktiviti lain yang boleh kita buat dengan anak-anak :







Apa pun aktiviti yang kita buat dengan anak, make sure anak happy dengan aktiviti tu dan bukan buat dengan terpaksa.





Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - Puan Farida 
Call/Sms/whatsapp  019.9425608 





No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015