Wednesday, 2 May 2018

Seronok Belajar Jawi dengan Inspektor Jawi




Satu-satunya majalah jawi di Malaysia.
Haa..mana nak cari kan.

Majalah jawi yang pertama berasaskan aktiviti. 
Anak-anak kan suka belajar sambil bermain, disusun sesuai dengan fitrah kanak-kanak belajar.

Dengan hanya RM10, pelaburan terbaik untuk anak-anak yang sedang belajar jawi.
Majalah ni sesuai tau untuk diajadikan hadiah.
Ye la, RM10 dapat 5 majalah.
Untung tau

Cikgu pun ramai yang beli set ni.
Nak tengok tak cara paling jimat?
Boleh asingkan dan laminate.
Pastu tulis dengan marker, boleh padam.
Pastu gilir2 set lain plak dengan kawan-kawan.
Haaa kan jimat tu.
Macam gambar bawah ni ye.

jom share ngan kawan-kawan

sama-sama berbincang

kreatif cikgu ni 

menarik tak?
Kalo nak lagi jimat, beli share ngan kawan-kawan, jimat postage
sebab majalah ni nipis dan ringan





Harga : RM10.00
Exclude postage





Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608



No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015