Saturday, 21 October 2017

Mudahnya belajar PREPOSITION dengan MBBI



Jom belajar preposition hari ni..
Senang tau nak faham dengan buku ni.
Kenapa?
Sebab penerangan dalam bahasa melayu.




Dulu saya pun confuse tau nak guna 'at', 'on', 'in' dan macam-macam lagi la prepostion tu. 
Sekarang ni ada buku ni senanglah sikit kan nak study.
Napela dulu-dulu takde buku camni kan. 

Dahla penerangan dalam bm, memang senang nak faham dan ajar anak. 
Best lagi sebab ada latihan untuk setiap tajuk dan jawapan sekali.
Baru confident sikit mak-mak ni kan haha.

Study grammar ni tak rugi tau, sebab sampai sekolah menengah pun guna. 
Eh sampai universiti la guna.
Saya yang dah bekerja ni pun stil nak kena khatam grammar ni sebab nak kena ajar anak pulak.











Berminat ?
Meh pm mama saya ye.







Harga : RM39.00
Exclude postage



Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608

No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015