Saturday 12 March 2016

Ilan Waizz busy dengan Rainbow Busy Bag & First Busy Bag



Alhamdulillah..
Berjumpa dengan busy bag..
Anak saya dah busy sekarang..
Mama pun happy haha..


Ni la rupa beg sibuk tu. Anak saya yang kecik ni baru 2 tahun lebih, so 2 busy bag ni je la yang sesuai untuk dia. Memang sangat2 recommended untuk kanak-kanak kecil ni. Sebab semua comel2 tau aktiviti dalam ni. 



 Haa...nampak tak kebizian dia ? Pic kat atas ni aktiviti yang ada dalam First Busy Bag. Ada banyak lagi aktiviti sebenarnya. Boleh refer kat entry saya yang lain, search je label First Busy Bag tu ye. 



Pic yang kat atas ni plak si abang dia yang nak main jugak dengan First Busy Bag. Besar2 pun nak jugak main benda2 yang senang ni. Tumpang sekaki katanya haha

Meh kita intai2 plak Raibow Busy Bag




Pic kat atas ni contoh aktiviti dalam Rainbow Busy Bag. Ada lagi sebenarnya tapi tak sempat nak snap pic budak tecit ni. 


Haa...nampak tak si abang dia jugak yang busy kan? 


Jangan risau ye sape2 yang tak tau detail lagi pasal busy bag ni. 
Boleh la cari label kat belah kiri korang tu. 
Klik je Busy Bag hehe



Harga : RM38.00
Exclude postage



Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda?
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608










No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015