Thursday 18 February 2016

Sejadah Comel Untuk Anak


Anak-anak dari kecil perlu dibiasakan dengan solat. Ada banyak caranya untuk ajar anak solat mengikut peringkat umur. Kalo betul caranya Insyaallah anak-anak akan ikut. 

Anak saya sendiri sekarang berumur 6 tahun dan 2 tahun. Agak susah bila diajak solat. Tapi....
Bila dapat sejadah comel ni, cepat je berebut nak bentangkan sejadah. 




Cantik tak ? Comel tak ?
Sesuai untuk anak-anak yang baru nak belajar solat.
Sangat berbaloi bagi kat anak-anak.
Tak rugi pun berbelanja sedikit untuk memberi perangsang dan menarik minat anak-anak untuk belajar solat.
Sangat colorful dan ada banyak corak untuk dipilih.
Boy or girl? Semua ada. 




Ciri-ciri sejadah comel :

* corak dan warna yang menarik
* kain lembut yang berkualiti
* saiz 85 cm x 50 cm
* ringan tetapi tidak mudah bergerak-gerak
*mudah dibawa ke mana-mana

Apabila dah besar sikit, dah faham erti solat, dah ok dengan bacaan dalam solat, bolehlah tukar kepada sejadah biasa.

Mohon wasap saya untuk design terkini ye.



Harga : RM55.00
Exclude postage





Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608



No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015