Wednesday 11 November 2015

Read Easy Beginner Book 5 & Read Easy Reading poster 9


Nak share cikit pasal benda ni. Ni yang Rayyan guna untuk belajar Read Easy. 

i) Read Easy Beginner
ii) Read Easy Reading Poster

Best ke? Kalo saya, ni la cara yg senang nak ajar Rayyan membaca. Sebabnya poster ni silibusnya sama dengan buku Read Easy tu. Poster ni kiranya boleh dibaca secara santai2 je. Ye la kita kan tampal poster ni kat dinding. Suka hati la nak tampal kat dinding mana. Saya tampal dalam bilik tau sebab umah saya ni kecikje. Dalam bilik je la yang ada ruang. So sambil2 anak lalu tu dia bolela sebutkan. 

Kat picture tu contoh untuk poster ke 9. Content nya sama dengan buku Read Easy Book 5. 
Nampak tak ? Sama kan? 
So Rayyan akan baca buku tu dulu. Nak baca memang dia akan duduk kat meja la. Poster tu dia tak baca terus. Nanti2 kalo dia lalu dan tengok baru saya suruh dia sebut. 

Erm suka hati korang la nak ajar anak korang camna ye. Depends on camna cara anak2 boleh terima.






Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608




No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015