Wednesday 11 November 2015

Jom Main Zip..for fine motor skill


Korang pernah dengar apa itu fine motor skill? Haa,,betul la tu. Kemahiran motor halus. Tak semua anak bagus dalam fine motor skill tau. Ada yang nak kena dilatih selalu baru ok.

Saya banyak buat aktiviti fine motor skill untuk adik. Hasilnya dia sangat pandai pegang pensel. Tak perlu ajar tapi dia tahu nak pegang pensel camna. Dulu abang dia 2 tahun memang tak reti pun pegang pensel. Umur 4 tahun baru betul.


pandai tak saya pegang pensel?

Saya ni sebenarnya nak buat busy book untuk adik. Macam2 barang dah beli. Tapi langsung takde masa nak buat. Ye la bukan ambik masa singkat nak buat. Nak kena spent time jugak nak buat yang cantik2 kan. Plus mama ni bukan kreatif sangat pon haha. So buat la board camni je. Kiranya busy board la ni ye dak?

Cuma guna zip je. Beli kat DIY je. Rm1.80 dapat 4 zip. Board tu pun from DIY. Ntah da lupa sepeket harga berapa. Tarraaa...simple sgt ni. Erm biarkan..asal adik suka main.



Buka..tutup..buka...tutup..
Lekat...mengamuk sudahnya..




Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608




No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015