Wednesday 11 November 2015

Main susun-susun colorful sticks


Idea ni saya ambik dari 1 blog. Tapi dah lupa blog mana. Cuma guna velcro tape dan colorful sticks je. 
Velcro tape ni memang ada kat umah. Sticks tu pun memang dari dulu lagi si abang duk main. So kita upgrade la sikit rupa dia kali ni ye.

Erm melekat2 jugakla jari mama ni dengan gam capgajah tu. Sebab velcro tape ni macam susah sikit nak lekat. Asyik duk gerak2 je. Kena biarkan lama baru lekat. Saya kepit dengan penyepit baju pas letak gam.




Haa..ni la cara main nya. Si abang ok la pandai la susun2 bentuk yang dia nak dan cantum guna velcro tape tu. Adiknya ntah apa2 la bentuknya haha...Tapi takpela, at least dia nak buat jugak kan.




So sape ada colorful sticks kat rumah tu bole try nanti..yeay !!!


Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608



No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015