Monday 11 May 2015

Mama melabur lagi untuk kamu berdua


Tajuk entry macam mama ni byk duit sangatla kan..memang dah lama nak melabur beli benda ni cuma tak jumpa sales person yang betul2,cuma tengok2 kawan punye je. Nah akhirnya mama dah beli untuk korang berdua. Benda apa ni? Ni la Grolier set, dah ramai yang guna ni cuma kita je nak yang ketinggalan haha. Saya cuma beli game set je, buku dah banyak sangat kat rumah takut tak terbaca.

Saya cuma beli
1) Fun Thinkers
2) Logico Primo

Jom kita review sikit. Kot2 la Grolier nak wat cabutan bertuah terpilih plak review i nih..

FUN THINKERS




Fun Thinkers ni memang menarik. Ada 10 buku semuanya. 3 Math, 3 English, 3 Creative Thinking, dan 1 All Fun Around . Kalo yang level 1 memang Rayyan dah pandai main. Sambil bermain sambil belajar. Dia seronok bila flip flip benda alah tu dan tengok jawapan dia betul.

LOGICO PRIMO





Logico ni pulak menggunakan kad. Ada banyak sangat kad dalam set ni. Ada 20 set tajuknya, dan setiap set tu ada 16 keping kad. Cuba korang darab jadi ada berapa semuanya kad haha.  Logico ni pun dia boleh cek jawapan sendiri sama ada betul atau tak dengan pusingkan kad ke belakang dan cek warna sama tak dengan button yang dia gerakkan.



Saya tak jual tau benda alah ni hehe..saja je rajin buat review. Tapi kalo rasa berminat bolehla jugak saya rekemenkan hehe..



Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda?

 Hubungi saya - Puan Farida 
Call/Sms/whatsapp  019.9425608 


No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015