Saturday 26 December 2015

Bestnya big size flash card



Kali ni saya nak share big size flash card yang best, yang sangat selesa untuk dipegang tangan kanak-kanak comel. Ada banyak lagi sebenarnya yang big size. Ni antara yang ada dengan saya. 

Anak saya yang umur 2 tahun memang suka kelek flash card dalam rumah. So bila flash card ni besar lagi senang dia bawa. Sambil baring pun dia boleh main. 


Si abang pulak suka main2 susun2 suku kata dengan flash card besar ni.



Ni plak flash card doa2 harian. Bila besar lagi senang nak baca.





Saya juga tampal kad2 ni kat meja makan. Senang kalo sambil makan pun still boleh tengok kan. 


Saya juga tampal flas card doa kat meja makan dan sebelah katil. Nak tido boleh tengok dan baca.


Phonics card dan kad cepat membaca ni pun sama besar saiznya.













Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak?
 Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608







No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015