Sunday 4 January 2015

Video penggunaan Poster Membaca Bacalah Anakku - poster 2




Poster 2 mengikut buku 1&2 Bacalah Anakku. Buku 1 hanya mengenal bunyi 'a' , 'i' ,'u' , 'n' dan 'b'. Buku 2 pula diajar mengenal bunyi 'm' , 's' dan 'k' . 


Video ni video anak saya, Rayyan membaca menggunakan poster 2. Kalo anda lihat, setiap poster tu ada saya tampal bintang. Sebabnya tiap kali dia dapat membaca poster, saya akan bagi reward bintang untuk dia. Jadi dia akan makin seronok untuk mengumpul bintang yang berwarna-warni tu. 




Poster membaca ini mengandungi 11 keping poster dalam 1 set. Sila ke link ini untuk detail produk Poster Membaca Bacalah Anakku dan Set Membaca Bacalah Anakku.

http://anaksayabijak.blogspot.com/2015/01/set-poster-membaca-bacalah-anakku.html

http://anaksayabijak.blogspot.com/2015/01/set-membaca-bacalah-anakku.html





Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 

 Hubungi saya - Puan Farida 
Call/Sms/whatsapp  019.9425608 



No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015