Thursday 6 December 2018

Anak Baru Nak Mula Belajar Membaca English? Ini Pilihan Terbaik !



Ada anak-anak yang baru mula nak belajar membaca English?
Ramai yang tercari-cari buku yang terbaik.

Ada banyak sebenarnya buku utk anak-anak dan pelbagai kaedah yang ada..
Mana yang sesuai?
Terpulang kepada parents ye.

Kalo mengkiut pengalaman saya, 
saya sendiri gunakan kaedah phonics.
Kalo yang bm yang gunakan Bacalah Anakku tu.
Kalo version English, kita gunakan Read Easy ye.

Untuk Read Easy Beginner, eloklah gunakan sekali dengan buku aktivitinya..ada 2 buah buku aktiviti.
Kenapa?
Sebabnya semasa belajar membaca, paling bagus jika disertakan aktiviti menulis juga.
So lagi senang anak nak belajar.
Read Easy Activity Book 1 & 2 ni memang dah follow silibus Read Easy Beginner ye..so pas baca terus la tulis.




Untuk pengukuhan bacaan, boleh guna flash card phonics.
Ada 64 kad semuanya, printed depan belakang.



Semua ni sesuai untuk umur berapa?
Seawal 5 tahun dah boleh mula ye.

Insyaaallah dengan usaha parents sediakan buku-buku terbaik, anak-anak akan mudah faham dan bersemangat untuk belajar.




Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608





No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015