Saturday 2 January 2016

Read Easy Activity Books 1&2



Ramai yang tak tau Read Easy Phonics ada activity books tau. Silibusnya sama macam buku Read Easy. Buku ni melatih anak menulis semula apa yang dipelajari dalam buku Read Easy.  
Bagi saya, kalo saya ajar Rayyan Read Easy, mesti saya ajarkan dia menulis semula apa yang dia belajar.
Ye la, macam kita jugak kan. Kalo kita tulis mesti kita akan ingat apa yang kita belajar. 
Budak-budak lagi la kena banyak praktis kan.



Apa aktiviti yang ada dalam buku ni ?

* match & color
* paint, color & trace
* trace & write



Apa yang ada dalam buku Read Easy, sama macam latihan dalam buku aktiviti :










Harga : RM21.80
Exclude postage




Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608







No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015